Kreatives Visualisieren als didaktisch-hermeneutischer Weg: Am Beispiel der Erzählung vom Goldenen Kalb (Ex 32)
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Narr Francke Attempto Verlag GmbH + Co. KG
[2017]
|
In: |
Forum Exegese und Hochschuldidaktik: Verstehen von Anfang an
Year: 2017, Volume: 2, Issue: 1, Pages: 97-102 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Didactics
/ Hermeneutics
/ Bible. Exodus 32
|
IxTheo Classification: | AH Religious education FB Theological education HB Old Testament |
Online Access: |
Volltext (lizenzpflichtig) |
ISSN: | 2941-0789 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Forum Exegese und Hochschuldidaktik: Verstehen von Anfang an
|